IT (ISM)
)
V resortu IT (ISM) se zaměřujeme na tvorbu digitální budoucnosti maloobchodu, a to jak pro naše zákazníky, tak pro naše spolupracovníky. Naším hlavním cílem je neustálá inovace služeb, což zahrnuje zavádění nových technologií, systémů a aplikací. Věříme, že technologie by měly sloužit lidem, nikoli naopak.
Zabezpečujeme bezproblémovou funkčnost všech IT systémů – od aplikací a internetového obchodu až po IT infrastrukturu v prodejnách. Náš tým poskytuje servis a poradenství interním spolupracovníkům, aby měli vždy k dispozici potřebnou podporu. Spolupracujeme s kolegy ve všech zemích, kde dm působí, abychom optimalizovali a zjednodušili pracovní postupy. Díky tomu mají naši spolupracovníci možnost věnovat více času zákazníkům a zajistit jim tak výjimečný zážitek z nakupování.
O co pečuje resort IT (ISM)
Centrální systémy
)
Zabýváme se uživatelskou podporou a správou centrálních systémů, podporou účetních, skladových a statistických aplikací, správou intranetu a vývojem vlastních aplikací. Zodpovídáme za bezproblémové účtování dat mezi systémy a vytváříme a spravujeme různé statistiky.
Jsme podporou pro uživatele všech odborných oddělení dilogica a logistiky. Pomáháme odhalovat chyby, vytvářet nové postupy, nalézat nová řešení při opakovaných úkonech apod.
Technika
)
Zajišťujeme technickou podporu pro všechna oddělení dialogica, včetně logistiky. Naším hlavním úkolem je zabezpečit bezproblémový a plynulý chod všech IT systémů a zařízení. Konkrétně se zaměřujeme na počítačové sítě a servery, jakož i na počítačové a mobilní vybavení. Odpovídáme za softwarové licence, přístupové systémy a tisková řešení. Nedílnou součástí našich činností je také správa komunikační infrastruktury mezi dialogicem, logistikou, sítí dm prodejen a koncernovými systémy v německém Karlsruhe.
Filiálkové systémy
)
Naše IT oddělení filiálkových systémů zodpovídá za systémy v prodejnách.
Poskytujeme odbornou a uživatelskou podporu prostřednictvím hotline a vzdáleného připojení. Provozované systémy zahrnují aplikace na počítačích v prodejnách, pokladnách a smartphonech, zejména v oblasti zbožového a peněžního hospodářství, pokladního softwaru a operačního systému.
Naším úkolem je testování, zabezpečení pilotního provozu a nasazení nových koncernových aplikací do ostrého provozu ve všech prodejnách dm. To zahrnuje tvorbu překladů, lokální úpravy, legislativní přizpůsobení, přípravu návodů a instalaci softwaru včetně pravidelných aktualizací a nových verzí. Kontrolujeme přenosy dat mezi prodejnami a dialogicem, monitorujeme síť prodejen a ve spolupráci s externím servisním partnerem zajišťujeme opravy výpočetní techniky. Dále se podílíme na instalaci systémů pro nově otevírané prodejny.