Logistika administrativa
)
Spolupracovníci administrativy v logistických centrech v Červeném Kříži u Jihlavy a v Ostředku se zaměřují na efektivitu procesů, analyzují data, řídí tok zboží do prodejen a optimalizují stav zásob jak v logistických centrech, tak v prodejnách.
Neustále rozvíjíme a vylepšujeme logistické procesy s důrazem na trvalou udržitelnost. Důsledně třídíme druhotný obalový materiál a předáváme ho specializovaným firmám k dalšímu využití a recyklaci. Bezpečnost a udržitelnost jsou pro nás nejvyšší prioritou.
O co pečuje administrativa logistiky
Oddělení dispozice logistických center a prodejen
)
Sledujeme stav zásob v logistických centrech a zajišťujeme objednávky zboží u dodavatelů. Zároveň odpovídáme za nastavení objednávkového systému prodejen, jeho správné fungování a školení spolupracovníků v prodejnách k jeho obsluze. Důležitým ukazatelem pro dispozici je „dostupnost“, která v týdenních intervalech ukazuje, jak jsme v logistice schopni vykrývat objednávky. Někdy je také nutné rychle reagovat na neobvyklé situace v prodejnách a navrhnout vhodná řešení.
Naše oddělení provádí nezbytná opatření pro zabezpečení, kontrolu a vyhodnocení marketingových aktivit v prodejnách. Ve spolupráci s oddělením interní logistiky se specializujeme na zajištění efektivního a úspěšného otevření nových a stávajících modernizovaných prodejen.
Interní logistika
)
První skupina oddělení se zaměřuje na přejímku zboží od dodavatelů, kdy dopravci zavážejí zboží v dohodnutém termínu. Při vykládce se používá manipulační technika a provádí se kontrola EAN kódu, záruční lhůty, balení a množství přijatého zboží. Tato skupina také řeší reklamace s dodavateli a zajišťuje etiketování zboží českým popisem.
Druhá skupina převáží zboží na komisionářská a rezervní místa pomocí vysokozdvižných vozíků. Zboží pro prodejny se připravuje na plastové palety nebo do speciálních boxů. Pro vyskladňování drobného zboží se používají speciální ruční vozíky a nízkoobrátkové zboží se zpracovává ve skladovém systému KARDEX.
Třetí skupina se zaměřuje na balení palet a expedici do prodejen. K balení se používá automatická balička palet, které jsou následně naskladněny do regálů nebo rozváženy do prodejen.
Oddělení logistiky prodejen a E-commerce
)
Pro efektivní fungování logistiky v prodejnách je klíčový návrh jejich skladového zázemí a výběr vhodných skladovacích pomůcek, včetně likvidace odpadu podle potřeb jednotlivých prodejen. Spolupracujeme s expedicí na stanovení rytmů závozů a koordinaci logistických procesů pro online shop s ostatními odděleními a externími partnery.
Procesně podporujeme expresní vyzvednutí zásilek v prodejnách. Dále se zaměřujeme na optimální vyskladňování zboží z logistických center, abychom šetřili čas a práci při vybalování. Nastavujeme a optimalizujeme management pro efektivní správu logistických procesů a zavádíme inovace pro online shop, včetně zpracování vratek.
Správa logistických center
)
Zajišťujeme chod a údržbu naší budovy a pronajatých skladovacích prostor v Jihlavě. Provádíme pravidelné kontroly a údržbu zařízení, včetně manipulační techniky, paletových dopravníků, nákladních výtahů, ramp, regálů, klimatizace a automatických baliček.
Staráme se také o odpadové hospodářství, které zahrnuje zpracování fólií, plastů, kartónů a dalšího odpadu. Součástí oddělení je sekretariát, který propojuje resort Spolupracovníci a logistiku a spravuje agendu BOZP včetně souvisejících školení.