Marketing & Nákup
)
Zaměřujeme na inspiraci zákazníků prostřednictvím kreativních nápadů a široké nabídky sortimentu. Abychom naplnili jejich očekávání, věnujeme se pečlivě celému procesu od výběru atraktivního sortimentu za výhodné ceny přes správné umístění v regálech až po efektivní komunikaci.
Neustále se zajímáme o přání a potřeby našich zákazníků, sledujeme aktuální trendy, navazujeme spolupráci s novými dodavateli a jsme v trvalém kontaktu s našimi prodejnami. To vše proto, abychom zákazníkům připravili jedinečné nákupní zážitky.
O co pečuje resort Marketing & Nákup
Kompetenční centrum Administrativa
)
Zajišťujeme administrativní podporu a hladký chod procesů. Staráme se o správu smluv, faktur, docházek a organigramů, stejně jako o dm press centrum.
Koordinujeme dokumenty pro interní komunikaci, marketingové newslettery a podklady od dodavatelů. Spravujeme digitální pakety, informace pro journal, inzerce do ACTIVE BEAUTY magazínu a firemní časopis dm +plus.
Poskytujeme podporu spolupracovníků přes Service Portal, organizujeme hosteskové aktivity a spravujeme dárkové karty.
Máme na starosti administraci reklamních materiálů, jejich objednávky a monitoring stavu.
Kompetenční centrum Wording
)
Věnujeme se tvorbě a editaci komunikačních textů v češtině i němčině, překladům a PR aktivitám. Připravujeme odpovědi pro novináře, texty rozhovorů a spolupracujeme s PR agenturou na vydávání tiskových zpráv.
Naším úkolem je monitoring médií, správa firemního profilu na LinkedIn, mezinárodních intranetových stránek, ACTIVE BEAUTY magazínu (offline i online) a zaměstnaneckého časopisu dm +plus. Účastníme se mezinárodních callů, podílíme se na přípravě microsites pro web a aplikaci, připravujeme texty pro journal, newslettery, push notifikace, advertorialy a komunikaci směrem k zákazníkům v aplikaci Moje dm a online shopu.
Zajišťujeme také textové materiály pro otevření nových prodejen nebo jejich regeneraci, včetně newsletterů, webových textů, push notifikací a letáků.
Kompetenční centrum Grafika & Event
)
Zajišťujeme přípravu vizuálů a grafických podkladů pro různé komunikační kanály, včetně inzerce a reklamy. Komunikujeme s agenturami, spravujeme lokální reklamu a organizujeme eventy, jako jsou např. Mikuláš a Velikonoce. Dále se věnujeme CSR aktivitám a spolupráci s externími partnery.
Kompetenční centrum Data & Systémy
)
Spravujeme širokou škálu aplikací a systémů, jako jsou Blocker, Elaine, Batch, Dynamic Yield, MicroStrategy, Looker Studio, Kontentino, Freelo, Emplifi, Netigate, Apple Search Ads, Ulož.to, Algolia, SAS VA a Publitas.
Aktivně se účastníme mezinárodních callů, zajišťujeme rozesílku newsletterů, push notifikací a provádíme jejich vyhodnocování.
Kromě toho připravujeme analýzy kampaní a soutěží na sociálních sítích, webu dm.cz a v aplikaci Moje dm. Spravujeme také účty na sociálních sítích Facebook, Instagram, TikTok, WhatsApp, Pinterest a YouTube, včetně komunikace s influencery a spolupráce s agenturami.
OCR (Omni-Channel Retailing)
)
Zajišťujeme technickou stránku dm online shopu, a to jak na webu, tak v aplikaci Moje dm. Zaměřujeme se na klíčové funkcionality, jako jsou Scan&Go, expresní doručení a online marketingové aktivity.
Spravujeme také věrnostní program dm active beauty, samoobslužné pokladny, eÚčtenky a eKupony. Vyhodnocujeme marketingové aktivity, připravujeme dmLIVE a řešíme dm dárkové karty a lokální akce.
Zákaznický servis
)
Na zákaznickém servisu přímo komunikujeme se zákazníky dm. Zákazník nás může kontaktovat přes formulář, který najde na našich webových stránkách, e-mailem i telefonicky. Poskytujeme informace a řešíme nejrůznější situace, se kterými zákazníci potřebují pomoc. Spolupracujeme se všemi kompetenčními centry i dalšími odděleními a snažíme se všechny dotazy a problémy vyřešit co nejdříve a k té největší spokojenosti zákazníka.
Nákup
)
Jsme klíčovým spojovacím článkem mezi dodavateli zboží a prodejnami. Sortimentní manažeři spolu se svými týmy vybírají pro zákazníky aktuální zboží a zajišťují jeho ideální prezentaci v prodejnách dm.
Úkolem sortimentních skupin je přinášet zajímavé nabídky a optimalizovat prodejní i nákupní ceny v kontextu celého trhu. V rámci spolupráce s oddělením komunikace vybíráme nejvhodnější produkty pro různé komunikační kanály 360stupňového marketingu.