Logistická centra
Do logistických center v Červeném Kříži u Jihlavy, v Ostředku a Plandrech míří zboží a materiál od tuzemských i zahraničních dodavatelů. Odtud zajišťujeme zásobování prodejen po celé České republice a online skladu našeho obchodního partnera.
Hlavním úkolem je včasné a kompletní doručení zboží do prodejen, aby zákazníci vždy našli v regálech vše, co potřebují. To zajišťují naši spolupracovníci ve skladu, kteří řídí pohyb zboží od převzetí, přes naskladnění a etiketování, až po expedici. Využívají moderní vybavení a technologie, které zvyšují efektivitu a kvalitu práce.
O co pečují v logistických centrech
Příjem zboží
)
Když objednané zboží dorazí do našeho logistického centra od dodavatelů, přebíráme ho na příjmu zboží. Po převzetí provádíme důkladnou kontrolu a zařazení zboží do systému. Následně rozhodujeme, zda zboží naskladníme do rezerv nebo zda poputuje k etiketování.
Etiketování
)
Zboží, které nemá vícejazyčný popis, musí být opatřeno etiketou s českým textem. Na tomto procesu se podílí několik našich spolupracovníků – někteří zajišťují tisk etiket, zatímco jiní se starají o jejich ruční umístění na určené místo výrobku.
Komisionování
)
Připravujeme objednané zboží pro jednotlivé prodejny. Náš skladový systém nás provádí skladem prostřednictvím terminálu, kde vybíráme objednané položky z regálů a umisťujeme je do přepravních boxů a na palety.
Expedice
)
Koordinujeme odchozí zboží směrem k prodejnám. Zajišťujeme optimalizaci, kontrolu a označení palet. Dbáme na to, aby bylo zboží včas předáno dopravci.